The film of the CHANEL Cruise 2021/22 show will be revealed on Tuesday May 4th from 6pm Paris time.
Photographs by Inez & Vinoodh.
© Jean Cocteau Committee
‘Lucien Clergue, The horseman in ‘The Testament of Orpheus’ by Jean Cocteau, Quarries in les Baux-de-Provence, 1959 © Atelier Lucien Clergue 2021.’
The Testament of Orpheus © 1959 STUDIOCANAL – All rights reserved
With letters from Jean Cocteau to Gabrielle Chanel, translated from French:
“To my dear Coco,
with my deep affection and appreciation
Jean
1926
12 June”
“January 1st 1955
My darling, I love you, I send you kisses, I wish we could stay together forever, heart to heart.
Jean”
同時也有9部Youtube影片,追蹤數超過36萬的網紅LADIES FIRST,也在其Youtube影片中提到,Re-Introducing Ladies First. Hello everyone, we are finally back from our little hiatus, hope you didn't miss us too much! This is our first ever Fa...
「love letters film」的推薦目錄:
- 關於love letters film 在 CHANEL 香奈兒 Facebook 的最佳解答
- 關於love letters film 在 Simon Twu 涂世旻 Facebook 的最讚貼文
- 關於love letters film 在 鴨頭 嘉人 Facebook 的最讚貼文
- 關於love letters film 在 LADIES FIRST Youtube 的最讚貼文
- 關於love letters film 在 加藤ミリヤ Official YouTube Channel Youtube 的最讚貼文
- 關於love letters film 在 Aida Azlin Youtube 的最讚貼文
love letters film 在 Simon Twu 涂世旻 Facebook 的最讚貼文
Receiving this in the mail really made my day and recharged me for all the work putting into these community service projects.
Working on non-profit projects to better the community and people around us has been what my parents have always taught me growing up. And from 2020 to now, I have been putting my energy into doing what I can to produce projects that help children's education and this pandemic.. Not going to lie, there are days where I feel exhausted, drained, sleeping 5hrs a day and worried things won't pull through, but whenever I receive the letters from frontline works and smiles from the talented kids I teach, it makes everything all worth it. Thank you again for this wonderful Trophy. @CAREAwards @jamieleesmith
To the Kids out there. Feel Free to record your version of this: https://www.youtube.com/watch?v=ygOqxJqt5Nw
.
.
.
.
#education #musical #acting #film #movie #actorslife #hollywood #theatre #movies #love #filmmaker #singer #music #songwriter #musician #singersongwriter #artist #motivation #strength #dedication #children #kids #arts #learning #training #spirit #award #filmfestival #communityservice #givingback
love letters film 在 鴨頭 嘉人 Facebook 的最讚貼文
【芸能事務所の生き残り方】
本題に入る前に近況報告からさせてください。
昨日もお話しさせていただいたのですが、3日前に募集を開始した「西野亮廣オンライン講演会 〜マーケティング講座【上級編】〜」に期待が集まっているみたいで、昨日の段階では受講生が850人だったのですが、今朝見たところ、1700名を超えていました。本当にありがとうございます。
(こちら↓)
https://silkhat.yoshimoto.co.jp/projects/2158
こちらの講演会は受講料が5300円となっておりますが、映画『えんとつ町のプペル』のオンラインムビチケ(前売り券)が「3枚」ついてくるので、受講料は実質ほぼ無料です。クラファンの手数料ぐらい。
当然、この講演会をやっても僕には利益なんてないのですが、僕からすると、そんなものよりも、皆で作った映画が一人でも多くの方に観てもらえる方が何千倍も何万倍も嬉しいので、まったく構いません。
モノを届ける為には、何が必要なのか?
人を集める為には、何をしなければならないのか?
今回の講演会では、エンターテイメントに限らず、全てのサービスに関わってくる問題と、その解き方について、かなり踏み込んだ話をしたいと思います。「上級編」とありますが、難しい言葉や、無駄な横文字は使わないので、ご安心ください。
https://silkhat.yoshimoto.co.jp/projects/2158
というわけで、今日の本題です。
今日は「キンコン西野が芸能事務所を作るなら…」というテーマでお話しさせていただきます。
僕は表向きは吉本興業のタレントなのですが、それって表舞台に出る時で、僕の実際の仕事は9割ぐらいが株式会社NISHINOの仕事なんですね。
ただ、吉本興業とバチっているってことはなくて、吉本興業と一緒にした方がいい仕事は一緒にしますし、「ここは組まない方がいいよね」という仕事は組まずに、株式会社NISHINOでやらせてもらっています。そのへんは臨機応変に。
吉本芸人の中では珍しい「吉本愛」がある男です。
やっぱり、なんだかんだ言っても自分を育ててくれた会社なので、その恩は何倍かにして返さないと気持ちが悪い。
だからこそ、ダメな時はかなり強めに「ダメだ」と言います。
かなり強めに(笑)
吉本興業に限らず、あらゆる芸能事務所がおかれている今の状況を、めちゃくちゃフラットな立場から切り取ると……やっぱり、最大の権威であった「テレビ」を観る人が減ってきて、それぞれがYouTubeチャンネルを持ってしまって、「テレビに出たい」というタレントや、「レギュラー番組が欲しい」というタレントが減ってきた。
くわえて吉本興業の場合だと、コロナで劇場もやられてしまって……それによって「いや、劇場でネタをおろすより、ジャルジャルみたいにYouTubeでネタをおろした方が多くの人に見られるし、実入りもいいんじゃね?」というのがバレてしまって……今、全員の頭の中にある疑問は「芸能事務所って本当に必要なの?」だと思います。
インターネットの本質は「直接購入」なので、どうしても「中抜き」の立場は弱くなってしまう。
そんな中、今、各芸能事務所が生き残りをかけて、あれやこれやと手を打っているわけですが、たとえば、こと吉本興業に関していうと、やっぱりこれまで「大仏商売」だったんですよね。
明石家さんまサンがいて、ダウンタウンさんがいて、ナインティナインさんがいて…という。もちろん、その才能を生んだのは吉本興業であることは間違いないのですが、「生んだ才能に乗っかり続けた」というのも、また事実。
それでも、ネットインフラが整うまでは、それでいけたんですよね。
タレントのスケジュールを切って、ギャラ交渉をして、時々、バーターで新人を挟んで…というビジネスモデルを長らくアップデートする必要がなかった。
それはそれで本当に凄いことなんだけども。
だけど今は、ネットインフラ、もっと言うと、動画インフラやダイレクト課金インフラが整ってしまったので、もう「事務所に所属していないと世に出れない」みたいな時代じゃなくなった。
で、「これはヤバイ!」となって、今、慌てて、各芸能事務所デジタル化らしきものを進めているのですが、肌感でいうと7〜8年ぐらい遅い。
「UI、UX、何やそれ?」「オンラインサロンって、儲かりまんの?」という世界です。
本当に、何年も前に止まってしまった時計の針を今、慌てて動かしているから、ガタガタギシギシ鳴っているのが現状です。
頑張っているのは分かるのですが、そこに対する知識が圧倒的に不足しているから、流行っているものを見よう見まねで始めては見るものの、全然イケてないサービスを量産してしまう。
「そういうことじゃねえんだよ」の連続です。
一つ、吉本興業のクラウドファンディング「SILKHAT」に関しては、立ち上げから携わらせてもらった手前、今でも逐一「ここは違う、ここはこうだ」と口を挟ませてもらっているのですが、それ以外の吉本が仕掛けているサービスなんかは、ちょっとよく分からない。
救いは社外取締役で来てくださったビリギャルの坪田さんで、さすが坪田さん案件はイケてるなぁと思うのですが、ただ、坪田さんの身体は一つしかないので、さすがに吉本興業の全てのサービスをカバーすることは難しい。
吉本って、本当に大きな会社なんです。
ネットは特に適者生存の世界で、これまでリアル社会でどれだけ幅をきかせていようが、時代に合っていなかったら、1秒で駆逐されてしまうんです。
時計の針を長年止めていた人が見よう真似で参戦して生き残れる世界じゃないんですね。
今、コロナで食い扶持が減った各芸能事務所が、「新しい収入源を作れ〜」と躍起になっていると思います。
このへんの展開は手に取るように分かるのですが、まぁ、いろんな事務所さんが「オンラインサロン」を始めると思います。
始める理由は「オンラインサロンは、どうやら儲かるらしいから」です。
そして僕の見立てだと、ほぼ100%失敗します。
「なぜ、ダイレクト課金が成立しているか?」を構造で理解していないからです。
「認知」と「人気」の違いを本質的な部分で理解できていない。
今田さんや東野さん、この前だと華大さんとか千鳥さんとかが「そういうのは、知識の無い社員が旗を振らずに、西野に頼んでやってもらったらいいんだよ」と言っていたんですが、僕本人が言うのもアレですが、本当にそうだと思うんですね。
でも、社員は絶対に聞いてこない。
僕は日本の名だたる企業さんから社員向けの講演会のオファーを受けるのですが、吉本興業から頼まれたことは一回もありません。
自分で言うとカドが立つので嫌なのですが、でも実際問題、クラウドファンディングで日本で一番支援を集めていて、オンラインサロンで日本で一番会員を集めていて、なんか国内最大の広告賞を取っている。
…そんな奴が、自分とこの会社にいて、カジュアルにアドバイスを求められる距離にいるんだったら、アドバイスを求めた方がよくないですか?
渡辺直美ちゃんにインスタの運営方法を聞いた方がよくないですか?
カジサックやオリラジの中田君にYouTubeの勉強会を開いてもらった方がよくないですか?
でも、それをしないんです。なぜか?
「プライド」です。
芸能事務所とテレビというタッグはこれまで本当に強くて、タレントはあくまで「使う存在」だったので、「教えてくださ〜い」とは言えない。
現役のバリバリ第一線でやっている人が、隣にいるんです。これ、勿体無いでしょ。
僕が吉本興業の社長なら、西野にギャラ100万円渡して、なんばグランド花月に吉本の全社員を入れて、西野のマーケティング講座をやります。もしくは西野の書籍「革命のファンファーレ」あたりを全社員に配ります。
#どうせ西野は100万円を全額寄付します
これビッグマウスでも天狗でも何でもなくて、普通のビジネスマインドを持った人からすると、かなりフラットな意見だと思います。
で、今日の本題である「キンコン西野が芸能事務所を作るなら…」というところなのですが、やっぱり、今、一番時代を切り取れているのは、「結果を残しているプレイヤー」であることは間違いないんです。
そこに、あらゆる情報が集中しているので。やっぱり、その人が一番、知識がある。
その上で、僕が芸能事務所を作るのなら…………トッププレイヤーに株を持たせます。
むしろ、事務所の方から頼みこんで、事務所の株を持ってもらう。
株を持ってもらうのが難しいというのであれば、顧問料として業務ごとに契約して、事務所の売り上げのパーセンテージ渡します。
吉本興業でやるYouTubeならば、顧問料として、カジサックやオリラジ中田君に僅かでもパーセンテージを渡します。
そうすると、カジサックやオリラジ中田君は、吉本興業のYouTubeを盛り上げようとして、他の吉本芸人のYouTubeチャンネルの宣伝を自発的に行ってくれるので。
これから「タレントに株を渡せる事務所」と「タレントに株を渡せない事務所」の明暗は大きく分かれてくると思います。
今日のオンラインサロンの記事は、ここから、さらに踏み込んだ話をしたいと思います。
よろ!
▼西野亮廣の最新のエンタメビジネスに関する記事(1記事=2000~3000文字)が毎朝読めるのはオンラインサロン(ほぼメルマガ)はコチラ↓
https://salon.jp/nishino
▼Instagram版はコチラ↓
https://nishino73.thebase.in/items/25497065
━━━
2020年12月25日公開!
映画『えんとつ町のプペル』
▼オンラインムビチケ(特典付き)の購入はこちら↓
https://mvtk.jp/Film/070395
▼上映館はこちら
https://theater.toho.co.jp/toho_theaterlist/poupelle.html…
[how to survive the entertainment office]
Let me make a status report before entering the chase.
I was able to talk to you yesterday, but I started recruiting 3 days ago, ′′ Ryo Nishino Online Lecture ~ Marketing course [Advanced Edition]~" it seems that there is a lot of expectations for yesterday's stage, and I'm going to have a good time with the students There were 850 people, but I just saw it in the morning, and it was over 1700 people. Thank you so much.
(here ↓)
https://silkhat.yoshimoto.co.jp/projects/2158
This lecture is 5300 yen for the enrollment fee, but the online bangabandhu (advance tickets) of the movie ′′ a town ′′ is coming with ′′ 3 pieces ′′ so I'm going to enroll The fee is virtually almost free. About the fees of a fan.
Of course, I don't have any profit to do this lecture, but from me, it's a thousand times more than that, it's a lot of people who have been able to watch a lot of movies that we all made. I'm so happy that I'm so happy that I'm so happy that I'm
What do you need to deliver things?
What do you have to do to collect people?
In this lecture, I would like to talk about the problem that is involved in all services, and the problem that is involved in all services, and the solving of it." it is an advanced version." but it is difficult words and useless. I don't use the side letters, so please rest assured.
https://silkhat.yoshimoto.co.jp/projects/2158
So today's chase.
Today we will talk about the theme of ′′ if xin nishino is going to make an entertainment office..."
I'm officially a talent for yoshimoto kogyo, but it's time to go on the stage, and my actual work is about 9 % of Nishino Co Ltd.
It's just that I'm not drumstick with yoshimoto kogyo, but I'm going to have a good time with yoshimoto kogyo, and I'm going to have a good time with the work that I don't have to set up here, but I'm going to do it I'm giving it to you. I'm flexing it.
This is a man who has a rare ′′ Yoshimoto Love ′′ among yoshimoto comedians.
As expected, it's a company that raised me even if I said it, so i feel bad if I don't return it to a few times.
That's why when you can't do it, it's pretty strong to say ′′ no
Pretty strong lol
It's not limited to yoshimoto kogyo, but when you cut the current situation that every entertainment office is in a flat position...... as expected, there are many people who watch ′′ TV ′′ that was the biggest authority, and each one is youtube I have a channel, and I have lost the talent of ′′ I want to be on TV ′′ and ′′ I want a regular program,"
In the case of yoshimoto kogyo in the mouth, the theater was also hit in corona...... by that, ′′ No, it's a lot of people who put down the story on Youtube like jal rather than lowering the story in the theater. I found out that it's good to have a good time?" now I think that the question in everyone's head is ′′ I really need an entertainment office?"
The essence of the internet is ′′ direct purchase so the position of ′′ inside ′′ is going to be weak.
In such a way, each entertainment office has survived, and it is hitting their hands with this, but for example, about yoshimoto kogyo, it was a ′′ Daibutsu business ′′ so far.
There is a akashiya san, and there is downtown, and there is a nine nine nine... Of course, there is no doubt that it is yoshimoto kogyo who gave birth to the talent, but it is also a fact that ′′ I have continued to be born with the talent that I have been born,"
Still, until the net infrastructure is done, it's done.
I didn't have to update my business model for a long time, when I cut my talent schedule, negotiate galaga, and sometimes, in remembrance of the newcomer...
That's really amazing though.
But now, net infrastructure, more to say, video infrastructure and direct charge infrastructure have been set up, so it's no longer an era like ′′ if you don't belong to the office, you can't get out of the world
So," this is crazy!" and now I'm in a hurry, and I'm going to have a good time with each entertainment office digital, but it's about 7 TO 8 years late with the skin feeling.
′′ UI, UX, what is that?"" the online salon is profitable?"
Really, I'm in a hurry to move the needle on the clock that has stopped years ago, so it's the current situation that I'm going to have a good time with the tagaytay snipe.
I know you're working hard, but the knowledge of there is overwhelming, so I'm going to see what's trending, and I'm going to have a good time with a lot of people who are in the middle of the day, and I'm going to have a mass production of
It's a row of ′′ it's not that kind of thing
One, as for yoshimoto kogyo's crowdfunding ′′ Silkhat ′′ in front of the launching, I still have a mouth-to-mouth ′′ it's different here, it's like this other than that I don't really understand the service that yoshimoto is planting.
Salvation is the outside director of the biryani, and I think that the case is cool, but it's just that there's only one body of Mr. Bamboo, so I'm going to go to the middle of the day, and I'm going to have a good time with yoshimoto kogyo Covering the services of the.
Yoshimoto is a really big company.
The net is especially the world of the fittest survival, and how wide it is in real society so far, but if it is not right in the era, it will be destroyer in 1 seconds.
It's not a world where people who have been stopping the needle in the clock for many years can survive and survive.
Now, I think that each entertainment office, which has lost the the in corona, is scrambling to make a new source of income ~"
I know I'm going to get this strange expansion, but I think all kinds of offices will start the ′′ Online Salon ′′
The reason to start is ′′ the online salon seems to be profitable
And when it's my likened, almost 100 % fail.
Because I don't understand the structure of ′′ why the direct charge is completed?"
I don't understand the difference between ′′ cognitive ′′ and ′′ popularity ′′ in an intrinsic part.
Imada-San and higashino-San, last time, Mr. Hua-San and chidori-San said, ′′ that's what I wish I could ask nishino to do without knowledge without throwing the flag But that's what I'm saying, but I really think it is.
But employees never listen.
I'm getting an offer for a lecture for employees from a Japanese famous company, but I've never been asked by yoshimoto kogyo.
I don't like it because I'm going to say it myself, but it's actually a problem, crowdfunding is collecting the most support in Japan, and I'm collecting the most members in Japan at the online salon, and I'm going to have the biggest advertising I'm taking it.
... isn't it better to ask for advice if that kind of guy is in this company and in the distance where he can ask for advice casual?
Isn't it better to ask Naomi Watanabe how to operate her instagram?
Isn't it better to have a youtube study session for kazi and olli nakata?
But I don't do that. Why?
It's ′′ pride
The tag called entertainment office and tv is really strong so far, and the talent was only ′′ the existence of use," so I can't say ′′ let me know,"
There are people who are doing it on the front line of the active crunching. This is not spoiled, is it?
If I am the president of yoshimoto kogyo, I will give you 100 yen to nishino, and I will put all employees of yoshimoto in nanbagurando huā yuè, and I will do a marketing course in nishino. Or handing out nishino's book ′′ Fanfare of the revolution ′′ to all employees.
#どうせ西野は100万円を全額寄付します
I think it's a pretty flat opinion from a person with a normal business mind, not a big mouse or tengu.
So, today's chase, ′′ if xin nishino is going to make a entertainment office..." but now, the most era is," the player who leaves the result ′′ Things are not wrong.
There, because all the information is focused. As expected, the person is the most knowledgeable.
On Top of that, if I'm going to make an entertainment office............ I'll bring stocks to the top player.
Rather, I'm going to ask you from the office, and I'm going to have a office stock.
If it is difficult to get stocks, sign up for each business as an adviser fee and pass the percentage of the sales of the office.
If you're on Youtube at yoshimoto kogyo, you'll give a little percentage to kazi and olli nakata as an adviser.
So, kazi and olli nakata are going to elevate yoshimoto kogyo's Youtube, and they are voluntarily going to promote the youtube channel of other yoshimoto comedians.
From now on, I think that the light of ′′ the office that can pass stocks to talent ′′ and ′′ the office that can't give stocks to talent ′′ will be divided greatly.
Today's online salon article, from here, I would like to talk about stepping in further.
Happy birthday!
▼ an article about the latest entertainment business of ryo nishino (1 articles = 2000 to 3000 characters) can be read every morning online salon (almost mail magazine) is here ↓
https://salon.jp/nishino
▼ Instagram version is here ↓
https://nishino73.thebase.in/items/25497065
━━━
Released on December 25, 2020!
The movie in a town ′′
▼ Buy Online Bangabandhu (with perks) here ↓
https://mvtk.jp/Film/070395
▼ here is the screening hall
https://theater.toho.co.jp/toho_theaterlist/poupelle.html#region7Translated
love letters film 在 LADIES FIRST Youtube 的最讚貼文
Re-Introducing Ladies First.
Hello everyone, we are finally back from our little hiatus, hope you didn't miss us too much! This is our first ever Fashion Film, we hope you enjoyed it as much as we adored making it. As you can tell from the film, and our Instagram (@ladiesfirsttv), we have a brand new look, feel, and direction, but will still bring you the quality content you know and love!
Special thanks to
Gabe Tan - https://www.instagram.com/g.abetan/
QiYan Tan - https://www.instagram.com/ordinary_rice
Cake Spade for the cakes! - https://www.instagram.com/cakespadesg/
Make Them Jealous for the clothes! - https://www.instagram.com/make.them.jealous/?hl=en
Follow us!
Amander - instagram.com/amandersings
Jasmine - instagram.com/jasminelhr
Sierra - instagram.com/sierralixing
Tasha - instagram.com/tashh6
Ladies First - instagram.com/ladiesfirsttv
Follow our Podcast - GIRL CODE:
https://open.spotify.com/show/2MUs5cn6kLie8aKtAyOcnu?si=-Hple_qlQVSCR5KxL2_WRg&dl_branch=1&nd=1
You can send us cards, letters, and gifts to our P.O Box :
Titan Digital Media Pte Ltd
Singapore Post Centre
PO Box 680
Singapore 914023
For business enquiries, please send an email to kexin@titandigitalmedia.com
http://www.titandigitalmedia.com
love letters film 在 加藤ミリヤ Official YouTube Channel Youtube 的最讚貼文
▼加藤ミリヤ TRIBUTE ALBUM『INSPIRE』▼
2020年10月28日(水)発売
ご予約はコチラ→https://miliyah.lnk.to/INSPIREWS
加藤ミリヤのデビュー15周年イヤー企画 第2弾!
15周年イヤーを彩る、初の豪華トリビュートアルバム!
https://www.youtube.com/playlist?list=PLpzGyAhuE5UqnR58I-l-XCKHue5_k7dEs
加藤ミリヤ「20-CRY-」
https://youtu.be/OK3WfNXdJFM
2004年女子高生がジャパニーズHIPHOPレジェンドの楽曲をサンプリングして衝撃のデビュー。
時代を走りぬいてきたガールズカルチャーの代弁者・加藤ミリヤの活動15年の軌跡の楽曲が
豪華14組のアーティストたちによって、最強のトリビュートアルバムとして完成!!
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
アイナ・ジ・エンド お祝いコメント:
加藤ミリヤさん。15周年、心からおめでとうございます。私の学生時代はミリヤさんの歌がなければ成立しませんでした。
放課後、友達とカラオケに行き、お互いミリヤさんの歌だけを歌って仲良くなり、気づけばその友達とは親友になっていたことがありました。
まだ経験したことのない恋愛観をミリヤさんの歌詞から汲み取っては、親友と語り合い、大人の女性になることが待ち遠しかったです。
初めて武道館に立ったミリヤさんの嬉し涙に感動し、幼いながら、底抜けの憧れを抱いたり、Kawi Jameleの服を買うためアルバイトを頑張れた日々もありました。
15年、ミリヤさんがミリヤさんを生き抜いてくださったことは、私にとって永遠の青春です。ミリヤさんにとって素敵な周年になりますように。
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
<参加アーティスト / 収録曲>
01.瑛人×yama 「Love Forever」(※川谷絵音プロデュース)
02.幾田りら 「Aitai」
03.LiSA 「WHY」
04.Kizuna AI 「HEART BEAT」
05.春茶 「Lonely Hearts」
06.アイナ・ジ・エンド 「20-CRY-」
07.中島美嘉 「リップスティック」
08.仲宗根泉 (HY) 「愛が降る」
09.阿部真央 「Last Love」
10.AI 「勇者たち」
11.青山テルマ 「UNIQUE」
12.清水翔太 「愛は変わらず
▼加藤ミリヤ TRIBUTE ALBUM『INSPIRE』▼
2020年10月28日(水)発売
ご予約はコチラ→https://miliyah.lnk.to/INSPIREWS
-------------------------------------------------
■完全生産限定盤(CD+DVD) SRCL-11500~2
価格:9,300円(税別)/10,230円(税込)
・歌詞ブック24P、BOX仕様
・ライブDVD&ドッグタグ(アクセサリー)同封
<DVD収録内容>
加藤ミリヤ15th Anniversary tour 2019 『GEMINI』@赤坂BLITZ
<封入特典>
・限定ドッグタグ(アクセサリー)
・Photo Card 3種(直筆サイン入りランダム封入)
・完全生産盤購入者限定特典応募券
・カバーアルバム(2020年11月発売予定)のW購入者特典応募券
-------------------------------------------------
■初回生産限定盤(CD+DVD) SRCL-11503~4
価格:5,664円(税別)/6,230円(税込)
・歌詞ブック24P
・密着ドキュメンタリー豪華4本立て
<DVD収録内容>
1.The Documentary Film of Miliyah Kato at 15th Anniversary tour 2019『GEMINI』
2.『M BEST Ⅱ』Jacket Shooting Produced by Hiroshi Fujiwara Making Film
3.『Aitai with 清塚信也』Recording Making Film
4.『SAYONARAベイベー feat. SKY-HI』Music Video Making Film
<封入特典>
・初回盤購入者限定特典応募券
・カバーアルバム(2020年11月発売予定)のW購入者特典応募券
-------------------------------------------------
■通常盤(CD) SRCL-11505
価格:3,300円(税別)/3,630円(税込)
・歌詞ブック20P
<封入特典>
・通常盤購入者限定特典応募券
・カバーアルバム(2020年11月発売予定)のW購入者特典応募券
-------------------------------------------------
※全形態にファンクラブ特典として、
オフィシャルファンクラブ/モバイルファンクラブ会員限定スペシャルコンテンツ アクセスコード付きチラシ封入
【アイナ・ジ・エンド profile】
“楽器を持たないパンクバンド”BiSHのメンバー。
BiSHのダンスの振り付けをほぼ全曲で考案しているパフォーマンスの要。天性のハスキーボイスとエモーショナルなパフォーマンス、表現力が高く評価され、MONDO GROSSO、SUGIZO(LUNA SEA)、ジェニーハイ他、数々のアーティストとコラボや、企業TVCMソング等を担当。
自身で作詞作曲を行ったソロ曲「きえないで」「死にたい夜にかぎって」に加え、2019年にリリースされたBiSHのシングル曲「リズム」でも作曲を担当。
BiSHとしては、2020年7月にライブハウス、CDショップ支援を目的とした初のベストアルバム「FOR LiVE -BiSH BEST-」、7月22日にはメジャー3.5thアルバム「LETTERS」を発売。 同月内に2作連続で アルバムチャート1位を獲得。
https://www.bish.tokyo/
【加藤ミリヤ profile】
1988年生まれのシンガーソングライター。
2004年のデビュー以来、リアルで等身大な歌詞とメロディセンス、生きざまが"現代女性の代弁者”として、同じ時代を生きる同世代女性からの支持・共感を集め続けている
ファッションデザイナーとしても活躍する彼女の髪型やメイク、ファッションを真似する“ミリヤー”現象を巻き起こし、
『VOGUE JAPAN WOMAN OF THE YEAR 2010』に選ばれる。現在は小説家としても才能を発揮。
デビュー15周年を迎える現在も、現代女性の愛や葛藤を歌い、表現し続けている。
//////////////////////////
デジタルシングル「WING」
2020年10月7日(水) 配信開始
レーベル:Sony Music Labels
https://miliyah.lnk.to/WING_AY
//////////////////////////
11月25日(水)には15周年イヤー企画第3弾となる初のカバーアルバム「COVERS –WOMAN & MAN-」発売決定!
11月29日(日)「加藤ミリヤ15th Anniversary MILIYAH BUDOKAN 2020」日本武道館公演開催!
詳しくは、オフィシャルサイトをチェック!
http://www.miliyah.com/
Instagram:@miliyahtokyo
love letters film 在 Aida Azlin Youtube 的最讚貼文
If you haven't heard of Parasite, it's a South Korean movie that won the Palme d'Or at the 2019 Cannes Film Festival. The movie made me think about a lot of things, but especially this one issue that I spoke about in the Video. PS: No spoilers ahead, In Sha Allah!
If you want more of such reflections, subscribe at http://aidaazlin.com. You'll get access to my Tuesday Love Letters (where I share my reflections, thoughts and musings that I don’t share anywhere else) and access to other cool stuff! "See" you there!
X
A